Hledáte smysluplný vánoční dárek? Darujte online kurz Kettlebell Method.
Obchodní podmínky pro přístup a užití webové aplikace raisedtolift.cz
- Úvodní ustanovení a definice pojmů
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují práva a povinnosti Prodejce a Zákazníka při poskytování služeb, kterými se rozumí prodej, resp. zpřístupnění digitálního online kurzu, jak je tento pojem definován níže, ke zhlédnutí prostřednictvím uživatelského účtu Zákazníka zřízeného ve webové aplikaci Prodejce (dále jen „Služby“).
- Prodejcem je společnost Foncier, s.r.o., IČ: 24678732, se sídlem Celetná 554/4, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 165487 (dále i výše jen „Prodejce“). Kontakt na Prodejce: e-mail: info@raisedtolift.cz. Prodejce provozuje webovou aplikaci na internetové adrese raisedtolift.cz (dále jen „Aplikace“) prostřednictvím níž za úplatu poskytuje Zákazníkům Služby.
- Tyto OP upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“ nebo „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Prodejce a Zákazníka vzniklé na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), uzavírané prostřednictvím Aplikace Prodejce, a jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a jednotlivá práva a povinnosti jsou blíže specifikována v těchto OP. Tyto OP obsahují úplný souhrn smluvních podmínek sjednaných mezi Prodejcem a Zákazníkem v souvislosti s uzavřením Smlouvy. Aplikace práv a povinností neuvedených v těchto OP nebo v občanském zákoníku na právní poměry mezi Prodejcem a Zákazníkem je vyloučena.
- Pojmy uvedené v těchto OP s velkým počátečním písmenem budou pro účely těchto OP vykládány následujícím způsobem:
- Zákazník znamená třetí osobu, která uzavírá Smlouvu s Prodejcem, přičemž Zákazník je spotřebitelem, jestliže se jedná o fyzickou osobu, který Smlouvu uzavírá mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, a v takovém případě se vztahy výslovně neupravené těmito OP řídí OZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- Online kurz znamená digitální online kurz Kettebell Method vytvořený Prodejcem ve spolupráci s Jiřím Tkadlčíkem, který zahrnuje individuální tréninkový plán vytvořený pro konkrétního Zákazníka a knihu cviků, tj. audiovizuální záznamy Jiřího Tkadlčíka, který předcvičuje jednotlivé cviky, popisuje správnou techniku jejich provedení a doporučuje další asistenční cviky.
- Uživatelský účet znamená účet Zákazníka vytvořený jeho registrací v Aplikaci nebo odesláním objednávky Služeb.
- Kupon znamená kód definovaný dle podmínek Prodejce a jím vydaný, v dané nominální hodnotě, který slouží k nákupu Služeb v Aplikaci. Každý Kupon lze uplatnit pouze jednou, a to pouze v období jeho platnosti, které je na něm uvedeno. Po marném uplynutí této doby hodnota Kuponu propadá.
- Platební metoda znamená způsob placení za objednané Služby, přičemž je možná pouze platba kartou prostřednictvím platební brány, případně prostřednictvím Kuponu.
- Popis poskytovaných služeb
- Prodejce se na základě Smlouvy zavazuje poskytnout Zákazníkovi Služby, a to po provedení platby stanovené ceny za Služby vybranou Platební metodou. Online kurz je Zákazníkovi zpřístupněn ke zhlédnutí prostřednictvím jeho Uživatelského účtu v Aplikaci, a to po časově omezenou dobu.
- Zákazník na základě Smlouvy uhradí cenu Služeb v souladu s objednávkou provedenou prostřednictvím Aplikace. Úhrada ceny se provádí výhradně Platební metodou.
- Uzavření a obsah Smlouvy
- Pro objednání Služeb Zákazník vyplní objednávkový formulář prostřednictvím Aplikace, ve kterém vyplní požadované údaje (e-mailovou adresu, heslo k uživatelskému účtu, jméno a příjmení, údaje k platební kartě), výslovně akceptuje tyto OP, a potvrdí, že se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů. Objednávku Zákazník Prodejci potvrdí a odešle kliknutím na příslušné objednávkové tlačítko „ZAPLATIT“. Potvrzení obsahu objednávkového formuláře a kliknutí na objednávkové tlačítko je závazným návrhem Smlouvy, kterým Zákazník Prodejce žádá o poskytnutí Služeb dle těchto OP a zavazuje se za poskytnutí Služeb zaplatit. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito OP a potvrzení Zákazníka o tom, že se s těmito OP seznámil. Při vyplňování objednávkového formuláře je Zákazník povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Údaje uvedené Zákazníkem v objednávkovém formuláři jsou Prodejcem považovány za správné a pravdivé. Prodejce nenese odpovědnost za následky spojené s poskytnutím nesprávných či nepravdivých údajů Zákazníkem.
- Podmínkou uzavření Smlouvy je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení Zákazníka o tom, že se seznámil, souhlasí a přijímá veškerá ustanovení těchto OP, a to formou zaškrtnutí pole „Přečetl/a jsem si obchodní podmínky a souhlasím s nimi“ v Aplikaci před odesláním objednávkového formuláře, čímž Zákazník současně potvrzuje, že se seznámil se zásadami ochrany osobních údajů, dostupnými na webové adrese https://raisedtolift.cz/ochrana-osobnich-udaju/
- Před odesláním objednávky Prodejci je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávkového formuláře vložil.
- Zaplacením ceny uvedené v objednávkovém formuláři Zákazník uhradí zálohu na objednané Služby, která bude Zákazníkovi Prodejcem vrácena v případě, že nedojde k uzavření Smlouvy a Zákazníkovi nebudou poskytnuty Služby, tj. zpřístupněn Online kurz. Závazek uhradit cenu uvedenou v objednávce je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodejce.
- Prodejce potvrdí přijetí objednávky prostřednictvím e-mailu na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávkovém formuláři. Prodejce zároveň s potvrzením přijetí objednávky zašle na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávkovém formuláři znění těchto OP. Smlouva mezi Prodejcem a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy Prodejce informuje Zákazníka o přijetí jeho objednávky za předpokladu, že ze strany Zákazníka již došlo k zaplacení ceny za objednané Služby. Prodejce si vyhrazuje právo neuzavřít Smlouvu s konkrétním Zákazníkem.
- Online kurz objednaný dle vyplněného obsahu objednávkového formuláře bude Zákazníkovi zpřístupněn v Uživatelském účtu Zákazníka v Aplikaci nejpozději do dvou (2) pracovních dnů po uzavření Smlouvy. Prodejce se zavazuje zpřístupnit Online kurz minimálně na dobu trvání Smlouvy. Smlouva se uzavírá na dobu 12 měsíců.
- Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Prodejce nenese odpovědnost za případné chyby při přenosu dat či jiné vady způsobené v důsledku zásahu vyšší moci.
- Smlouva není zprostředkovatelskou smlouvou, komisí, příkazem, smlouvou o obchodním zastoupení, licencí ani smlouvou o dílo. Prodejce se na základě Smlouvy nestává zástupcem či zmocněncem Zákazníka. Smluvní strany vylučují aplikaci ustanovení občanského zákoníku, která se týkají shora uvedených smluvních typů.
- Ceny za Služby uvedené v Aplikaci jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a jsou konečné. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní Aplikace.
- Práva a povinnosti smluvních stran
- Zákazník je povinen poskytnout pro uzavření Smlouvy pravdivé, úplné, přesné a správné údaje.
- Zákazník bere na vědomí, že Uživatelský účet je veden na dobu neurčitou. Registrace, vedení Uživatelského účtu ani jeho správa není nikterak zpoplatněna.
- Zákazník je oprávněn kdykoli požádat o zrušení svého Uživatelského účtu nebo změnu či vymazání veškerých údajů z databáze Uživatelů, a to prostřednictvím žádosti zaslané na e-mailovou adresu info@raisedtolift.cz. Pro vyloučení pochybností Vás upozorňujeme, že zrušením Uživatelského účtu dojde současně i k ukončení poskytování veškerých Služeb (zejména k ukončení Smlouvy), neboť ty dle jejich povahy nemohou být poskytovány bez aktivního Uživatelského účtu. Již uhrazená cena za poskytnuté Služby se v takovém případě nevrací.
- Zákazník je povinen nakládat s Online kurzem v souladu s těmito OP a platnými právními předpisy. Online kurz je určen výhradně k osobnímu užití Zákazníka. Komerční nebo podnikatelské užití Online kurzu, popř. jakékoli jiné neoprávněné užití Online kurzu, je výslovně zakázáno. Zákazník není oprávněn Online kurz zprostředkovávat nebo jinak poskytovat třetím osobám, není oprávněn Online kurz jakýmkoli způsobem šířit, kopírovat, upravovat, nahrávat, sdílet či jinak užívat v rozporu s těmito OP a příslušnými platnými právními předpisy.
- Zákazník bere na vědomí, že Prodejce je oprávněn dle svého uvážení zrušit Uživatelský účet Zákazníka, a to i s okamžitou účinností, v případě, že:
- Zákazník nenavštíví svůj Uživatelský účet po dobu delší než dvanáct (12) měsíců;
- má důvodné podezření, že uživatelem Služby je jiná osoba než registrovaný Zákazník;
- Zákazník užívá Služby ke komerčním nebo podnikatelským účelům, případně k jiným účelům, které by mohly (i v konečných důsledcích) způsobit újmu Prodejci nebo třetí osobě;
- Zákazník zneužívá, blokujete, modifikujete či jinak mění jakoukoliv součást Služeb;
- Veškerá prezentace Online kurzu ve webovém rozhraní Aplikace je informativního charakteru a Prodejce není povinen uzavřít se Zákazníkem Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se nepoužije. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže Prodejce splnit, zašle Zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři jinou možnou variantu objednávky a vyžádá si stanovisko Zákazníka. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací nové nabídky Zákazníkem prostřednictvím e-mailu.
- Prodejce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech Služby neposkytnout, a to zejména v případě, že v Aplikaci byly uváděny omylem zjevně chybné či nestandardní údaje zejména o ceně. Prodejce se zavazuje v takovýchto případech vrátit Zákazníkovi finanční částku uhrazenou na základě Smlouvy či jako zálohu. Zákazníkovi v takovém případě nevzniká nárok na náhradu žádných nákladů či škody.
- Plnění Smlouvy a nemožnost od Smlouvy odstoupit
- Zákazník tímto výslovně souhlasí se započetím plnění a poskytnutím Služeb – zpřístupnění Online kurzu, před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od Smlouvy dle ustanovení § 1829 odst. 1 OZ. Prodejce upozorňuje, že Zákazník v důsledku této skutečnosti nemá právo od Smlouvy odstoupit v souladu s ustanovením § 1837 písm. a) OZ.
- Prodejce upozorňuje, že s ohledem na charakter poskytovaných Služeb, kdy je Online kurz zpřístupněn Zákazníkovi automaticky po přijetí platby, resp. před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od Smlouvy dle ustanovení § 1829 odst. 1 OZ, není tedy možné Online kurz vrátit a od Smlouvy odstoupit.
- Ochrana a zpracování osobních údajů
- Z důvodu požadavku odlišitelnosti je Zákazník o všech informacích týkajících se ochrany osobních údajů informován na základě zvláštního dokumentu dostupného na internetové adrese https://raisedtolift.cz/ochrana-osobnich-udaju/. přičemž před odesláním objednávkového formuláře musí Zákazník potvrdit, že se s těmito informacemi seznámil.
- Odpovědnost a reklamace
- Je-li Zákazník přesvědčen, že Prodejce v konkrétním případě nepostupoval podle Smlouvy a těchto OP, může Zákazník uplatnit vůči Prodejci reklamaci dle tohoto článku. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti Prodejce za vady se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy zejména občanským zákoníkem. Prodejce odpovídá za to, že poskytované Služby odpovídají Smlouvě a těmto OP. V případě, že Služby nejsou poskytovány v souladu se Smlouvou a OP, má Zákazník právo na to, aby Prodejce bezplatně a bez zbytečného odkladu podle požadavku Zákazníka vadu odstranil. Toto ustanovení neplatí, pokud vady vznikly v důsledku jednání či opomenutí Zákazníka. Za vadu plnění poskytovaného Prodejcem dle těchto OP se zejména nepovažuje odmítnutí poskytnutí Služeb, tj. zpřístupnění Online kurzu.
- Práva z odpovědnosti Prodejce za vady Služeb poskytovaných dle těchto OP může Zákazník uplatnit u Prodejce elektronicky na adrese info@raisedtolift.cz.
- Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, má Zákazník právo:
- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- na odstranění vady opravou (např. zpřístupněním Online kurzu);
- na přiměřenou slevu; nebo
- odstoupit od Smlouvy.
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, má Zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Prodejce je povinen o reklamaci rozhodnout bez zbytečného odkladu, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Prodejce je povinen vydat Zákazníkovi písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, Zákazníkem požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se smluvní strany nedohodnou na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení Smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je Prodejce povinen Zákazníkovi písemně potvrdit. Zákazník není oprávněn bez souhlasu Prodejce měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má Zákazník právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. Kdo má právo podle § 1923 OZ, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Prodejce namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
- Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 1.11.2025, přičemž jsou od uvedeného data k dispozici na internetových stránkách raisedtolift.cz.
- Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se Smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena e-mailem nebo prostřednictvím Aplikace. Zákazníkovi je doručováno na elektronickou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři. Písemnosti doručované Zákazníkovi se v případě pochybností považují za doručené třetím dnem po odeslání.
- Znění těchto OP může Prodejce měnit či doplňovat i bez souhlasu Zákazníka. Změny nebo doplnění vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na internetových stránkách raisedtolift.cz. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti Zákazníků vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, IČ: 000 20 869, se sídlem Gorazdova 1969/24, Nové Město, 12000 Praha 2, internetová adresa https://coi.gov.cz/.
- Zákazník potvrzuje, že se s těmito OP seznámil, porozuměl jim, souhlasí s nimi a nepovažuje obsah žádného ustanovení OP za pro sebe zvláště nevýhodný. Smlouva, včetně těchto OP, je archivována Prodejcem v elektronické podobě a není dálkově přístupná.